Zobacz jak pomagamy w zatwierdzeniu koncepcji

Problemy z zatwierdzeniem koncepcji przez importera marki

Przy projektowaniu obiektów typu salon samochodowy czy centrum sprzedaży samochodów wraz z serwisem naprawczym, należy zwrócić uwagę na trzy podstawowe aspekty. Pierwszy to wytyczne klienta, drugi to realne możliwości zabudowy nieruchomości regulowane przez przepisy miejscowe oraz ogólne przepisy techniczne, a trzeci to wymagania marki producenta samochodów. Pogodzenie tych trzech kwestii jest często dużym wyzwaniem.

Zauważamy, że projektanci często opracowują wspólnie z klientem projekt, którego nie sposób uzgodnić z producentem marki. Co gorsza, czasami przedstawiają klientowi projekt, który jest efektowny wizualnie, ale niestety nieefektywny funkcjonalnie. To prowadzi do frustracji klienta, wydłużenia procesu uzgodnień, a w konsekwencji także całego procesu projektowego. Dealer samochodowy nie jest w stanie wywiązać się wówczas ze swoich zobowiązań wobec producenta marki, zwłaszcza w zakresie terminów realizacji obiektu.

Skuteczne uzgodnienie koncepcji z producentem marki to kamień milowy w całym procesie. Mamy doświadczenie w realizacji tego typu projektów i uważamy, że kluczem do sukcesu jest głęboka znajomość sposobu funkcjonowania takich obiektów, zrozumienie oczekiwań klienta oraz wymagań producenta marki, a także przepisów technicznych. Dopiero spełnienie tych wszystkich wymagań skutecznie przybliża nas do uzyskania celu jakim jest zatwierdzenie planu tzw. approval plan.

Dodatkowym wyzwaniem bywa komunikacja z osobami decyzyjnymi po stronie producenta, zwłaszcza w przypadku marek premium. Często osoby te nie posługują się językiem polskim. Dlatego w takich sytuacjach kluczowe jest, aby dysponować specjalistą, który nie tylko zna zasady projektowania i technologie funkcjonowania takich obiektów, ale również biegle posługuje się obcymi językami.

Skuteczność działań

Mamy doświadczenie w pracy z wieloma markami, takimi jak Lexus, Audi, Volkswagen czy Peugeot. Wiedza zdobyta podczas projektowania tych obiektów pozwala nam skutecznie przeprowadzić Cię przez cały proces. Dzięki temu masz pewność, że zrozumiemy Twoje potrzeby, a jednocześnie poprowadzimy uzgodnienia z producentem marki w sposób efektywny.

Salon samochodowy, część ekspozycyjna dostępna dla klienta.

Korzyści:

Unikasz ryzyka niedotrzymania zobowiązań wobec marki z powodu przeciągających się procedur uzgadniania koncepcji.

Nie musisz wdrażać biura projektowego w technologię funkcjonowania obiektu i wymagania importera.

Bardzo dobrze znamy technologie tego rodzaju obiektów. W naszym zespole znajdują się fachowcy z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży, którzy mówią w obcych językach.

Często zadawane pytania?

Scroll to Top